Organizátor: SOVAK ČR
Místo: budova ČSVTS, sál č. 217, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1
POZOR ZMĚNA SÁLU NA SÁL č. 319
Pozvánka + přihláška zde
Program semináře:
9:30 – 10:00 Prezentace účastníků
10:00 – 10:10 Zahájení semináře
10:10 – 10:30
Odbor dozoru a regulace vodárenství, Oddělení stížností, kontroly a regulace, výkon dozoru MZe v oboru VaK.
- RNDr. Pavel Skřivan, Ministerstvo zemědělství
10:30 – 10:40
Předávání dat VUME a VUPE za rok 2014, Dodržení termínu předávání, způsob a termín zveřejnění dat, Chyby ve zpracování, vyhodnocení nepředaných dat od vlastníků
- Ing. Ondřej Lípa, Ministerstvo zemědělství
10:40 – 11:40
SW pro zpracování a předání dat VUME a VUPE za rok 2015, úprava SW dle poznatků z praxe, zajištění kybernetické bezpečnosti
- RNDr. Vladimír Ulrich
Dotazy účastníků.
11:40 – 12:00 Přestávka, občerstvení
12:00 - 12:50
Dopad změn na vyplňování formulářů s vazbou na nový SW
- Ing. Karel Frank, technolog, technický poradce
12:50 – 13:00 Diskuse
13:00 Závěr semináře
V případě zájmu o účast vyplňte, prosím, následující přihlášku a zašlete ji nejpozději do 5. 12. 2015 na některý z níže uvedených kontaktů:
- adresu: SOVAK ČR, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1
- faxem na číslo: 221 082 646
- e-mailem na: sucha@sovak.cz
Poplatek za účast na semináři je pro řádné členy SOVAK 847,-Kč (včetně 21 % DPH), pro mimořádné členy a ostatní účastníky 1815,- Kč (včetně 21 % DPH), v případě platby na místě konání semináře je účtován příplatek za administrativu 605,- Kč (včetně 21 % DPH každému účastníku semináře. V ceně vložného je podkladový materiál k obsahu semináře a drobné občerstvení.
Storno účasti je možné provést nejpozději 7 kalendářních dnů před konáním akce, v případě neúčasti se vložné nevrací.