Majetková a provozní evidence (MPE) dle zákona č. 274/2001 Sb.

Datum konání
Adresa
Novotného lávka 5, Praha 1
Typ akce
Akce SOVAK ČR

Organizátor: SOVAK ČR

Místo: budova ČSVTS, sál č. 217, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1

POZOR ZMĚNA SÁLU NA SÁL č. 319

Pozvánka + přihláška zde

Program semináře:

 9:30 – 10:00 Prezentace účastníků

10:00 – 10:10 Zahájení semináře         

10:10 – 10:30
Odbor dozoru a regulace vodárenství, Oddělení stížností, kontroly a regulace, výkon dozoru MZe v oboru VaK.
- RNDr. Pavel Skřivan, Ministerstvo zemědělství

10:30 – 10:40
Předávání  dat VUME a VUPE za rok 2014, Dodržení termínu předávání, způsob a termín zveřejnění dat, Chyby ve zpracování, vyhodnocení nepředaných dat od vlastníků
- Ing. Ondřej Lípa, Ministerstvo zemědělství

10:40 – 11:40
SW pro zpracování a předání dat VUME a VUPE za rok 2015,  úprava SW dle poznatků z praxe, zajištění kybernetické bezpečnosti
- RNDr. Vladimír Ulrich

Dotazy účastníků.

11:40 – 12:00 Přestávka, občerstvení

12:00 - 12:50
Dopad změn na vyplňování formulářů s vazbou na nový SW
- Ing. Karel Frank, technolog, technický poradce

12:50 – 13:00 Diskuse

13:00 Závěr semináře
 

V případě zájmu o účast vyplňte, prosím, následující přihlášku a zašlete ji nejpozději do 5. 12. 2015 na některý z níže uvedených kontaktů:
-    adresu: SOVAK ČR, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1
-    faxem na číslo: 221 082 646
-    e-mailem na: sucha@sovak.cz

Poplatek za účast na semináři je pro řádné členy SOVAK 847,-Kč (včetně 21 % DPH), pro mimořádné členy a ostatní účastníky 1815,- Kč (včetně 21 % DPH), v případě platby na místě konání semináře je účtován příplatek za administrativu 605,- Kč (včetně 21 % DPH každému účastníku semináře. V ceně vložného je podkladový materiál k obsahu semináře a drobné občerstvení.

Storno účasti je možné provést nejpozději 7 kalendářních dnů před konáním akce, v případě neúčasti se vložné nevrací.